FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Kim chciałbyś być w team'ie developerskim?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klasy II gimnazjum. Strona Główna » Cokolwiek nie na temat » Kim chciałbyś być w team'ie developerskim?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Kim chciałbyś być w team'ie developerskim?
Projektantem (tworzysz ogólny zamysł gry)
40%
 40%  [ 2 ]
Koderem (wypisujesz miliony linijek kodu, który steruje poszczególnymi plikami)
0%
 0%  [ 0 ]
Grafikiem (tworzysz modele postaci, tła itp.)
0%
 0%  [ 0 ]
Muzykiem (tworzysz stronę audio gry)
20%
 20%  [ 1 ]
Animatorem (tworzysz animacje)
0%
 0%  [ 0 ]
Scenarzystą (piszesz scenariusz do gry)
40%
 40%  [ 2 ]
Beta-Testerem (testujesz produkt)
0%
 0%  [ 0 ]
Dyrektor (nadzorujesz cały projekt)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Główny Szefik Zła
Miotacz postów



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


 Post Wysłany: Sob 12:05, 15 Lip 2006    Temat postu:

No to wymyślcie jakąś inną.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
Spammer ;)



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 22:09, 16 Lip 2006    Temat postu:

Ja mam troche glupie pomysly wiec nie bede sie wypowiadal ;p

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Główny Szefik Zła
Miotacz postów



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


 Post Wysłany: Pon 0:50, 17 Lip 2006    Temat postu:

No i zrobiłem płynnie przewijające się ekrany tytułowe. Wyszło świetnie, a nasz team nazwałem SABAKA ENTERTAINMENT.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Crockett
Administrator



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Miami

 Post Wysłany: Czw 11:19, 27 Lip 2006    Temat postu:

Ja mam kilka fajnych pomysłów, ale na razie muszę to spisać na kartkach.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Główny Szefik Zła
Miotacz postów



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


 Post Wysłany: Czw 20:13, 27 Lip 2006    Temat postu:

Póki co projekt RaRe zostaje zamknięty do odwołania. Ale nadal czakem na Wasze pomysły.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Crockett
Administrator



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Miami

 Post Wysłany: Sob 9:49, 29 Lip 2006    Temat postu:

Ja mam pomysł na coś w rodzaju interesującego połączenia kilku gier, a wszystko osadzone w postapokaliptycznych realich świata rządzonego przez korporacje. Coś a'la "Ucieczka z Nowego Jorku" tylko z moimi dodatkami. Czujecie klimat?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Główny Szefik Zła
Miotacz postów



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


 Post Wysłany: Sob 11:18, 29 Lip 2006    Temat postu:

Crockett, nie jestem geniuszem grafiki 2D. Twoja wizja może być trudna do zaimplementowania. Jakaś fotka by się przydała. Wtedy można już rozmawiać. Ale klimat czuję. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kamkas
Spammer ;)



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Ś-cie

 Post Wysłany: Sob 12:06, 29 Lip 2006    Temat postu:

Ja też czuję ; )
Takie cuś byłoby dobre - wymyśliłoby się jakąś fabułę i bohaterow bez problemu, gorzej ze stroną techniczną...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Główny Szefik Zła
Miotacz postów



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


 Post Wysłany: Sob 21:02, 29 Lip 2006    Temat postu:

Jeśli wszystko będzie w środowisku 2D (a będzie) i szczegóły się dla Was nie liczą, projekt będzie prosty, i przyjemny. Wyświetlić sprajta i kazać mu ruszać się, kiedy naciskamy klawisz to nie problem. Gorzej z przeciwnikami. Tutaj będę musiał napisać jakąś prostą Sztuczną Inteligencję. Głupie polecenia "biegnik, skacz i strzelaj" to kupa roboty.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Crockett
Administrator



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Miami

 Post Wysłany: Wto 10:46, 01 Sie 2006    Temat postu:

Ale wystarczy coś w stylu Contry, czyli np. biegnij czły czas w lewo, strzelając z "jakąśtam" częstotliwością. Problem może być z boss'ami.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Główny Szefik Zła
Miotacz postów



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


 Post Wysłany: Wto 13:00, 01 Sie 2006    Temat postu:

Ale Contra z punktu widzenia programisty to nie taka prosta sprawa. Zwykli przeciwnicy nie są aż tak wielkim problemem. Napiszę jeden algorytm i będę dawał każdemu kolejnemu wrogowi identyczny. Boss'owie? Kto tu mówi o boss'ach? Very Happy Będzie jeden na samym końcu i tyle. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Crockett
Administrator



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Miami

 Post Wysłany: Śro 14:58, 02 Sie 2006    Temat postu:

No i od tego można zacząć. Mogę zająć się designem leveli i wrogów.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Główny Szefik Zła
Miotacz postów



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


 Post Wysłany: Czw 13:37, 17 Sie 2006    Temat postu:

Ja odwalam całą brudną robotę, a Wy wymyślacie fabułę, design level'i, postaci etc. Niedługo będę się uczył trochę o pixelart'cie. To się przyda. Narazie moje umiejętności kończą się na wyświetleniu tła w Trybie 4 (niedługo będę siedział nad dużo lepszym Trybem 0), wyświetleniu kilku ludków i kazaniu ruszać się jednemu, gdy nacisnę klawisz. Będzie trzeba fizykę zaprogramować i całą wielką resztę. Przyda się Internet.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Crockett
Administrator



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Miami

 Post Wysłany: Pią 12:33, 18 Sie 2006    Temat postu:

Będzie postapokaliptycznie, punkowo, katastroficznie i tak jak wcześniej pisałem akcja będzie toczyć się w zniszczonej metropolii. Ale to dopiero początek. Przewiduję sekcje jeżdżone. Da się zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Główny Szefik Zła
Miotacz postów



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


 Post Wysłany: Pią 13:41, 18 Sie 2006    Temat postu:

Zależy co mam rozumieć przez słowo "złożone". Geniuszem programowania to ja nie jestem.

P.S.
Usuńcie jednego z moich dwóch postów, bo przez przypadek wysłałem dwa.

P.S.2
Crockett, kup mi najnowszy Poradnik Extreme. Oddam Ci forsę.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum klasy II gimnazjum. Strona Główna » Cokolwiek nie na temat » Kim chciałbyś być w team'ie developerskim?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group