Autor |
Wiadomość |
Główny Szefik Zła |
Wysłany: Nie 20:49, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
Projekt zawieszony do odwołania. Straciłem chęci i talent, którego nawet nie miałem. Kodowanie to okropna robota. Jak się nauczę programować na DS'a (co paradoksalnie jest prostsze niż programowanie na GBA), to pogadamy.  |
|
Norgoo |
Wysłany: Wto 0:50, 29 Sie 2006 Temat postu: |
|
No to gratki, Szefiku. Powodzenia! Mogę Wam pomóc, jakby coś. |
|
Główny Szefik Zła |
Wysłany: Pon 18:19, 28 Sie 2006 Temat postu: |
|
Dobra, ludzie! Wypisujcie swoje pomysły! Umiem już prawie wszystko, co potrzebne. Muszę jedynie opanować Tryb 0, pouczyć się trochę o AI i trochę pomóżdżyć nad niektórymi sprawami. Fazę zbierania pomysłów zamykam 20 września lub wcześniej. Zapraszam!
Robson napisał: |
Hahaha  |
Cóż za rozbudowana wypowiedź. Może coś jeszcze napiszesz? Aż 10 znaków razem ze spacjami. Zaszalałeś, Robson. |
|
Robson |
Wysłany: Nie 22:33, 27 Sie 2006 Temat postu: |
|
Główny Szefik Zła napisał: |
Kto się śmieje, ten się śmieje ostatni. |
Hahaha  |
|
Główny Szefik Zła |
Wysłany: Sob 16:18, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
Jeżdżone? OK. Chyba nie będzie problemów. |
|
Crockett |
Wysłany: Sob 20:08, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
Pisałem "JEŻDŻONE" A poradni możesz kupić w poniedziałek, bo od groma w Empiku. |
|
Główny Szefik Zła |
Wysłany: Pią 13:41, 18 Sie 2006 Temat postu: |
|
Zależy co mam rozumieć przez słowo "złożone". Geniuszem programowania to ja nie jestem.
P.S.
Usuńcie jednego z moich dwóch postów, bo przez przypadek wysłałem dwa.
P.S.2
Crockett, kup mi najnowszy Poradnik Extreme. Oddam Ci forsę. |
|
Crockett |
Wysłany: Pią 12:33, 18 Sie 2006 Temat postu: |
|
Będzie postapokaliptycznie, punkowo, katastroficznie i tak jak wcześniej pisałem akcja będzie toczyć się w zniszczonej metropolii. Ale to dopiero początek. Przewiduję sekcje jeżdżone. Da się zrobić? |
|
Główny Szefik Zła |
Wysłany: Czw 13:37, 17 Sie 2006 Temat postu: |
|
Ja odwalam całą brudną robotę, a Wy wymyślacie fabułę, design level'i, postaci etc. Niedługo będę się uczył trochę o pixelart'cie. To się przyda. Narazie moje umiejętności kończą się na wyświetleniu tła w Trybie 4 (niedługo będę siedział nad dużo lepszym Trybem 0), wyświetleniu kilku ludków i kazaniu ruszać się jednemu, gdy nacisnę klawisz. Będzie trzeba fizykę zaprogramować i całą wielką resztę. Przyda się Internet. |
|
Crockett |
Wysłany: Śro 14:58, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
No i od tego można zacząć. Mogę zająć się designem leveli i wrogów. |
|
Główny Szefik Zła |
Wysłany: Wto 13:00, 01 Sie 2006 Temat postu: |
|
Ale Contra z punktu widzenia programisty to nie taka prosta sprawa. Zwykli przeciwnicy nie są aż tak wielkim problemem. Napiszę jeden algorytm i będę dawał każdemu kolejnemu wrogowi identyczny. Boss'owie? Kto tu mówi o boss'ach? Będzie jeden na samym końcu i tyle.  |
|
Crockett |
Wysłany: Wto 10:46, 01 Sie 2006 Temat postu: |
|
Ale wystarczy coś w stylu Contry, czyli np. biegnij czły czas w lewo, strzelając z "jakąśtam" częstotliwością. Problem może być z boss'ami. |
|
Główny Szefik Zła |
Wysłany: Sob 21:02, 29 Lip 2006 Temat postu: |
|
Jeśli wszystko będzie w środowisku 2D (a będzie) i szczegóły się dla Was nie liczą, projekt będzie prosty, i przyjemny. Wyświetlić sprajta i kazać mu ruszać się, kiedy naciskamy klawisz to nie problem. Gorzej z przeciwnikami. Tutaj będę musiał napisać jakąś prostą Sztuczną Inteligencję. Głupie polecenia "biegnik, skacz i strzelaj" to kupa roboty. |
|
Kamkas |
Wysłany: Sob 12:06, 29 Lip 2006 Temat postu: |
|
Ja też czuję ; )
Takie cuś byłoby dobre - wymyśliłoby się jakąś fabułę i bohaterow bez problemu, gorzej ze stroną techniczną... |
|
Główny Szefik Zła |
Wysłany: Sob 11:18, 29 Lip 2006 Temat postu: |
|
Crockett, nie jestem geniuszem grafiki 2D. Twoja wizja może być trudna do zaimplementowania. Jakaś fotka by się przydała. Wtedy można już rozmawiać. Ale klimat czuję.  |
|